اتحادیه وفاق وطن

اتحادیه وفاق وطن

با عنایت خداوند منان و تلاش و پشتکار جمعی از دانشجویان افغانستانی مقیم ایران و همچنین همکاری و مساعدت مسئولین مربوطه جمهوری اسلامی ایران, وظیفه ی دینی و انسانی خود می دانیم تا برای ایجاد تحرک و پویایی بین اقشار تحصیل کرده و فرهیختگان و نخبگان افغانستانی و همچنین ارائه ی اندیشه های نو و برتر علمی و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گامی موثر در جهت رسیدن به فرداهای روشن, رشد و توسعه ی علمی و ساختن جامعه ای آرمانی که مناسب با فرهنگ اصیل و اسلامی سرزمین عزیزمان افغانستان باشد برداریم. لذا برای تحقق اهداف والای دینی, انسانی و اجتماعی جامعه ی افغانستان, با نظر داشت ارزش های دینی و اخلاقی و پیروی از قوانین دو کشور دوست و همسایه افغانستان و ایران اتحادیه ای تحت عنوان اتحادیه وفاق وطن تاسیس نموده ایم که در چهارچوب های تعیین شده در این اساسنامه فعالیت خواهد کرد.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

تبادل کتاب

با سلام

با عنایت به تجربه خود در امر تحصیل و واقف بودن به مشکلات دانشجویان برآن شدیم تا گروهی را برای تبادل کتاب بین دانشجویان و دانش آموزان عزیز کشورمان تشکیل دهیم.

اهداف مورد نظر:

اولا صرفه جویی در هزینه های تهیه ی کتاب برای دانشجویان 

ثانیا صرفه جویی در مصرف کاغذ می باشد.

هر کدام از ما در دوران تحصیل خود کتاب هایی را خریداری کرده ایم که اکنون به آنها نیاز نداریم حال آنکه همین کتاب ها می توانند برای بسیاری دیگر مفید باشند. لذا در صورت تمایل شما عزیزان می توانید کتاب هایی را که قصد دارید اهدا کنید را در اختیار مدیران گروه قرار دهید تا ثوابی شود برای راه تحصیلی تان.

لینک تلگرامی گروه تبادل کتاب:

@tabadoleketabafg

لطفا ما را به دوستان دانشجوی خود معرفی کنید.

با تشکر

وفاق وطنBook_Exchange

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۲۳
ابراهیم اخلاقی